emosland özel içime siniyo. Ama benim en çok devlet hoşuma gittiği için devlete gitmeyi bırakamadım. Hamilelikte çok güzel özen gösteriyolar, şakacı, sakin, detaylı anlatım, dinleme ve sıkılmama. Özelde pek ilgi görmüyorum. Ama özele de 3 haftada 1 kontrole devam edip özelde doğum düşünüyorum. Ek ücret olan testleri devlette yaptırıyorum.