Seloloo svvlgnc spinal için kambur dur dediler derin nefes alıp beklerken çoktan ayaklarım uyuşmuştu 😀 iğneden çok korkan bir insanım kan tahlillerinde tansiyonum düşer her seferinde ona rağmen bilmedim spinal ağrısı görüntüsü beni dehşet korkutuyordu 😀
crknordk svvlgnc genel oldum yine genel olucam inşallah. Sadece uyandığın an acı hissin oluyo hemen ağrı kesileri veriyolar geçiyo zaten. Ben çok rahattım inşallah buda öyle geçer.
yasen1 İlk spinal oldum korkuyorum aslında ama gene spinal istiyorum o anı görmek paha biçilemezzzz❤️
aselinkardesigeliyor Ayılmam bir saati bulmuş ayılmadan seni odana göndermiyor doktor . Bide beni zorlayan tek şey ilk yataktan kalkış olmuştu onun dışında ameliyat yerim iki üç hafta içinde iyileşmişti toparlanmıştım çok şükür
Hanim123 Seloloo Sezeryan Sonrası Kabızlık Yaşadınız Mı? Müdahale Edildi Mi?Sizin Dr Muzaffer Hocaydı Diye Hatırlıyorum.
eminecl Seloloo bana da öyle demıslerdı koluna taktıgımız damar yolu daha agrılı demıslerdı vurdunuz mu dedıgımde coktaan demıslerdı hıc hıssetmememiştim
Seloloo Hanim123 kabızlık için 2 gün öncesinde kuru kayısı yemeye başlamıştım aç karnına. Sıkıntı yaşamadım. Evet muzaffer hoca
Hanim123 Seloloo Bende Muzaffer Hocaya Gidiyorum.Bende Hamilelik Boyunca Kabızlık Ve Hemaroid Var.Öncesinde Yoktu Böyle Bir Durum.Doğum Sonrası Daha Rahatlarım Heralde.Mama Olarak Goldan Goat İle Hipp Arasında Kaldım Hastane Golden Goat Mı Kullanıyor?
Seloloo Hanim123 inşallah, allah yardımcınız olsun. Golden goat kullanıyoruz dedi hemşire. Çocuk doktoru da 5. gün kontrole gittiğimizde golden goat kullanıyorum dediğimde onayladı
simasurmeli kizinaasikanne merhaba ben ilk gebeliğin sezaryen olmak istiyorum ama doktorum normal olmamı istiyor kızlar ne yapmalıyım normal asla doğuramam
elifsuleyman01 svvlgnc svvlgnc svvlgnc ben apar topar sezeryana girdim spinal anestezi iğnesinide orda gördüm asla acımıyor bence korkmana gerek yok.
Hanim123 Seloloo Aynen Amin İnşallah Teşekkür Ederim.Biraz Ağır Bir Mama Yazanlar Olmuş Ama İkisinden Birisini Deneyeceğim Artık.Bez Olarakta Sleepy Aldım Ama Sızdırma Yapıyormuş.Siz Hangisini Tercih Ediyorsunuz?
Seloloo Hanim123 aksine keçi sütü diye bence sindirimi kolay hatta çabuk sindiriyor hemen acıkıyor diğer mamalara göre diyenler var. Sleepy kullanıyorum 13 gündür memnunum sızdırma yapmadı
suragungor Hanim123 ben molfix almistim molfix pisik yapti sleepy bionatural onermisti bir arkadasim su an onu kullaniyorum benim bebegime iyi geldi pisiksiz ilerliyoruz
nergiss123 svvlgnc Ben oldum. Hiç korkulacak bir yanı yoktu. Uyutuyolar uyaninca adet ağrısı gibi aĝrınız oluyor. Sormak istediklerinizi sorabilirsinuz?