semap_13
Benim doğumum sezaryen olma surecim cok guzel geçmişti. Hic birsekilde agri sızı da cok hissetmedim hep narkozun etkisi geçmeden karnıma bastırdılar. Ve sonra sontayı da belden iğne yaptıktan sonra taktılar takarken hissetmedim çıkarırken hafif yanma oluyor oda anlık. Ilk kalkis iyiydi cok sukur direk karşıya bak onune hic bakma. Benim sadece zorlandığım kısım elime serum taktirmistim ben ve antibiyotik yerken aşırı derece de yanma oldu hüngür hüngür ağladım resmen tek o an cok zorlandım o kadar