ebrudefnee elifin_ bizimde erkek ama biz biraz geç öğrendik siz erken öğrenmişsiniz bende 14. Haftada gittim doktor net birşey demedi 16 da gitmiştim onda da emin olamadı o yüzden söylemedi en son 17+3 de gittim o zaman erkek dedi
elifin_ ebrudefnee sizin ilk bebeğiniz kızdı değil mi maşallah Allah ikisini de nasip etmiş çok sevindim
dilosunuz powerpuffgirlss ah bu analık 😌🥲 önümüzdeki hafta gideceğim inşallah o zamana kadar hissederim ben ilkinde 19+2 de hissetmiştim bunda olmayınca tedirgin oldum sanirim
powerpuffgirlss dilosunuz bence korkulcak bisey yoktur ya ☺️ evet evhamlaniyoruz surekli ama benim duydugum cevremde hep gec hissetmis
dilosunuz powerpuffgirlss inşallah 🙏🌸 geç hissedeyim de bişey olmasın tek dediğiniz gibi belki bu nazlidir 🥲