mom_51 mrs_yldrm dikkatli ol ama. Kendin pişirmeye özen göster. Çünkü restoranda az pişiriyorlar bacım. Güvendiğin kasaptan az bir miktar al küçük küçük doğrat pişir. Valla bende her ay mutlaka yiyorum çok istiyor canım
sarilale123 birminikkalpp ben pişmişe elimi sürdüm ve o an aklıma leke olayı geldi bacağıma sürdüm parmağımı olacak mı diye 🙂sadece orda çok hafif kahverengi leke var çok bakınca anca bile oluyo