kartanesi___ sizi cok iyi Anlıyorum 3 buçuk yaşinda kızım var doğdu hastanede emmedi hemşireler çok destekledi olmadı eve geldik yok emmedi yakın arkadasım bebek hemşiresi kaç kadına destek olmuş birisi günlerce geldi gitti yinede emmedi 3 ay sütümü sağıp verdim en son malesef kesildi . Ama kendinizi üzmeyin bazen sorun bizde değil bebeğin istememesinde de oluyor. Sadece 3 ay anne sütü aldı ama gayet sağlıklı çok şükür. Kendinizi üzmeyin ben çok aglıyodum aramda bi bağ olmaz diye düşünüyodum ama tek emzirmekle olmuyo suanın tad
-
-