Almirolie
Kişi diyerek bahsettiğiniz benim..
Öncelikle bende hamileyim ilk bebeğim ben kesinlikle yapmalısın işe yarıyor onaylandı denendi falan gibisinden birşey demedim bunu söyleyim bastan yanlis oldugunun bende farkındayım post sahibiyle samimi olduğum için hem sorarakhemde emin olmamakla beraber söylediğim birseydi bu acaba tutmasına yardımcı olur mu diyerek söylediğim birseydi bebeğim doğduğunda bende belki kendimi bu postu acarken bulacağım bu postlar bizim yararımıza yanlış olsa bile fikrimi sundum arkadaşımız 26 yaşında ve bisilerin farkında kişi diyerek bahsetmekten ziyade farklı birşey söyleyerek posttan çıkabilirdiniz çünkü ben söylediğim seyin zaten doğru olmadigini biliyorum