Gulizar0652 MucizemEAllahım hayırlı uğurlu etsin canim sağlıklı sıhhatli bi şekilde dünyaya gelsin inşallah 😊
YaseminAktan Benimde 27 ağustos gözüküyor doğum son anda ne olur tabi bilemem 😊11+6 haftalığım 2 gün önce %80 kız dedi dr. değişmezse tabi 1 ay sonra kontrolümüz var ozaman netleşir umarım 🙏
Sinemelik Cansum1 Aa ayniyiz arkadaşım benimde 11 Ağustos gözüküyor doğumum.. cinsiyetini öğrendin mi bebeğinin.. bana kıza benziyor dedi ama değişebilir dedi 😄🙈 kesin bir şey söylemedi
Cansum1 Sinemelik öğrenemedik maalesef bizi de erkeğe benzettiler ama kesin demediler perşembe kontrolüm var bakalım inşallah gösterir birde 1 hafta önden gidiyoruz
SemraBayraktarAkbas Tahmini Doğum 13 ağustos a denk geliyor 12 haftalıkken kıza benziyor deri 14+2de erkek dedi tekrar değişir mi kızlar sizce 😀
Nazlikiz_ Merhaba Bizde 12+2 günlüğüz. Bugün ikili taramada cinsiyetini sordum çok erken daha dedi sonrada bence erkek olabilir dedi. Yanılma payı varmıdır bilemedim devlet hastaneleri net birşey söylemiyor özele mi gitsem
SezinVatansever Nazlikiz_ benim bildiğim kadarıyla da devlet söylemiyor özel söylüyor bence 13.haftada özele bir gidin derim 😍☺
NergizUs Merhaba , 12+4 üm. 24 ağustos şimdilik ☺ Sanırım bayramda gelecek 🤦♀️ Yarın kontrolüm var umarım cinsiyeti söyler doktor ☺
SezinVatansever Bana doktorum tam 30 Ağustos dedi ama bakalım haftaya kontrolümüz var inşallah cinsiyetini öğrenebilirim 😍🤰🏻
FulYasin01 MucizemE 12+6 haftalık hamileyim Cuma günü cinsiyet öğreneceğiz inşallah. Doğumun 22 Ağustos allah izin verirse ☺😍
Sltnncr 13+2 yiz 19-22 Ağustos arası dedi doktor geçen hafta%99 erkek ama %1lik kısmı da görmem lazım dedi 🙂
Sinemelik Cansum1 Hayırlısı bekliyoruz bakalım minikleri bende cuma günü gittim kontrole yine kesin bir şey demedi dr. ayın sonunda bir daha gidicem bakalım belki kesinleşir.. maşallah nazar değmesin bebişine inşallah öğrenirsin bu sefer 😄🙈😉😊
Aybkealm Merhaba kızlar bende yeni katıldım bende 12+3 ve doğumum agustos da inş 🙏🏻😊 üç gün önce dr a gittim kız dedi ama soru işareti koyuyorum diğer tam belli olur dedi bir ay sonra kontrolüm var nasıl dayanacam bilmiyorum 🤷🏻♀️ 😄
Sevda6767 Herhalde özel olduğu halde bi benim doktor tahminde bulunmadı 🙂 12+5 te gittim çok erken dedi hatta 😞 önümüzdeki kontrole artık
Arzuu Devlette sordum 19. Haftada anca belli olur dedi😳 3hafta sonra özele gitcem orda söyler inşallah🤗