Yelizcevik MucizemE 12+5 im bende perşembe günü doktorumdan %70 Kız tahmini aldım ama kesin bişey demedi ben baştan beri erkek hissediyordum hayırlısı olsun hepimiz için🤰🏻💋
Babyboymom MucizemE Ben 4 ağustos ama bnim bir iki hafta daha erken olur muhtemelen sezeryan olacağım çünkü. Cinsiyet öğrenemedik henüz sırtı dönüktü. Bugün 14+1 deyim. Akşamları karnım çok şişiyor tek rahatsızlığım o sanki göbeğim çatlıycak gibi bi şişlik var
merveeed MucizemE aynı bende 13 haftalığım 10 apustos gözüküyor 2 gün önce oğlum olacağını öğrendim hayırlısıyla gelirler dünyaya inşallah🙂
Vldnrdnc Ben de ağustos annesi olucam sanırım tahmini Doğum 2 eylül ama bana göre ağustos sonunda gelicek miniğim bana öyle geliyor 🤗 9+6 yız şimdi 💕
KbraNaselik Kizlar benim dogumum 6 agustosa denk geliyor doktor kiza benziyo dedi ama kesin olarak sonraki kontrolde belli olur dedi 😇 13+5 olduk ama hala sabah bulantilarim gecmedi sizinde bulantiniz devam ediyor mu 😥
MucizemE KbraNaselik hayırlısı olsun 🙏🏼 Benim sabah kalktığım da oluyor kusuyorum bir kere felan gün içerisinde De ilaç aldığım için fazla olmuyor
Umudum03 MucizemE 12 haftalık olduk bugün h🙂 haftaya kontrolümüz var 13 haftalık olucaz öğrenebiliriz inşallah cinsiyetini 🙂😍
Gulizar0652 MucizemEAllahım hayırlı uğurlu etsin canim sağlıklı sıhhatli bi şekilde dünyaya gelsin inşallah 😊
ZeynepBstn DidemYldrm bende 13 haftalığım bu haftalarda belli olur mu ki ya cok şaşırdım ve sevindim adiniza🙂
DidemYldrm ZeynepBstn özel hastane söylüyor 11 haftalıkken belli olmuştu doktor kemik yapısından söyledi ikili test de 4 boyutlu da net pipisini gördü fotoğrafını verdi 😅😅 hatta ama devlet söylemiyor