3oglanannnesi sizin diğer iki erken doğumunuz kaç haftailken oldu..? Şuanda risk altindamsnz? Bende szmle aynı durumdayım da iki erken doğum var biri 35 hafta diğeri 37 haftada suyumun gelmesiyle dogum basladi.. suan üçüncüye hamileyim doktor riskli gebeliğe giriyorsun dikkat etmen gerekiyor dedi…ama rahim kişaligindan dolayımı yoksa başka bir sebepten dolayımı erken doğurdum hic bir sekilde bana neden sebep sunmadilar özelde dogum yaptim birde. Suan endişeleniyrm sureklu dua ediyorum bu vaktinde sağlıcakla doğsun diye…doktor rahim kisaligim olsaudi demezmiydi acaba?? Devlet takipliyim suan 14 haftaligim