bebitonunannesii kendi doktorum da düzenli baktı sonra detaylı ultrasonda perinatoloji de baktı. Gittiğim doktorlara da güvenirim. Biri Acıbadem’de diğerinin kendi muayenehanesi. İkisinin de ortak görüşü yatmanın bir faydasının olmayacağı. Burada bizim gibi bir kaç kişi daha vardı istirahat verilmeyen. Mecbur iş yapıyoruz herkesin desteği olmuyor ne yazık ki. Burada yatma imkanı olanlar yazıyor ama yapamayanlar daha da kötü hissediyor kendini. Ev bize bakıyor her şekilde. Her iki doktorum da günlük işlerin yapılabileceğini, 15-30 dk yürüyüş yapabileceğimi söyledi. Sadece ağır iş yapma koltuk çekme kaldırma yerleri silme dedi. Akşamları da bir adet Progestan. Tabi her gebelik farklı. Siz yine de doktor önerisi alın. Ve en önemlisi unutmayın ne yaparsak yapalım başa gelecek belli. Duamız li vakitlerinde sağlıkla gelsinler. Perinatoloji beni yanına alıp ekrandan rahim ağzı kısa olan hastaların görüntülerini gösterdi. 15 mm 16 mm. Ve serklaj yok. Haftaları geçmiş. Ve açık açık isteğe bağlı serklaj yapmıyorum dedi. Bunun riskini bilmiyorsunuz keseye gelebilir patlatabiliriz enfeksiyon olabilir dedi. Tabi zaruri durumları ayrı bir yere koyuyor. Ama dediği şu, Türkiye’de imkan olmadığı için 30mm sınır diyorlarmış. Normalde 20-22 mme düşmeden ben dikiş atmıyorum dedi. 25-30 arasını da yakın takip ederim dedi. İnanın ben de çok stresliyim bu konuda. Ama gerçekten elimizden geleni yapıyoruz. İki üç gündür dinlenemiyorum sürekli ayaktayım napabilirim? Desteği olan herkes şanslı elbette. Ama çok kesin yargılara bakıp kendinizi suçlu ya da eksik hissetmenize sebep olabiliyorlar. Allah’a emanetler. Farklı doktor görüşü de alabilirsiniz.