melegim91 nazende17 benim 2.çocuğum sezeryan sonrası normal doğum olmuştu bu doktorda.Bir kere normalde yapsan yine sezeryan sonrası vajinal doğum olarak doğum şekli oluyor o yüzden kızımın doktoruna devam ediyorum