bia777 bebeği gördümüz mü peki? Bende 5+5 ken göremedim bebeği keseyi gördüm ve artı doktor alttan da baktı kesem 20 mm di yolk ve bebek yok dedi siz de bebek var mıydı ben doktor konusunda çok şanssızım da sağolsun hemen yaftayı yapıştırdı bebek için vitamini kullan ama haftaya yatış yapıp düşük yaptıralım dedi bu cuma gidecem inşallah 6+5 te