Mavigozunannesi Ben kızımı 41. Hafta da suni sanci alarak dünyaya getirdim 2 cm.aciklik vardi sadece sancim yoktu şimdi oğluma hamileyim Allah nasip ederse daha bilincliyim şuan mesela son ayda.dr um ilişki onermisti açıklık için yürüyüş merdiven in cik plates hepini yaptım ama malesef kızım suni şancı almadan gelmedi çok şükür yine geldi sağlıkla çokta korkmayın hepsi anlık aci cekiyosunuz bitiyo
Hemsirehatice Mavigozunannesi hayirlisi neyse o olsun diyorum bir yandan da suniye kalmadan artik gelsin istiyorum. Degisik duygularmis
Sareee Hemsirehatice hayırlısı olsun canım bnim de bi kere baktı gecen hafta normal doğuma uygunum diye o zaman 1cm dedı bida ağrım falan olmadığı için gerek görmedi herald