bsrbrkysr184_ gece çok kötü geçti benim dönerken nasıl sancilaniyor du bıçak saplanıyor gibi sanki Allah’tan yarın kontrolum var 🥺
Nst ye alır büyük ihtimalle inşallah yalancı kasılma ya bebeğimi orda bırakıp eve gelmek istemiyorum erken doğum olsa 🥺 36 ya gelse belki alınmaz da ☹️32 de kilosu 2100 du doktor iyi demişti Allahm yardım et 🥺

Şunları giydirip getirmek istiyorum onu🥹🤲🏻🫶🏻😔