bsrbrkysr184_ Kızlar son 27 gün kaldı inşallah( 34+5) Ama ben hiç bişey yapmak istemiyorum kalkmak iş yapmak kahvaltı,yemek hiç biri halsizlik de değil üşengeçlik yada ne biliyim ne derseniz geceleri çok kaliteli uyuyamıyorum e sabahda çok halsiz oluyorum 🫣
Artemiss_ bsrbrkysr184_ Benim de son 20. Son günlerin heyecan veya stresi mi bilmiyorum yapmam gereken çok şey varmış da yapmamışım gibi hissedip hiçbir şey yapamıyorum, bomboş yatıp duruyorum 😃
bsrbrkysr184_ Deletedmom_8793 amin inşallah sizinde 🥰 Bizimde 37 normalde ama sezeryan olduğu için 27 16 marta inşallah 🥰
Deletedmom_8793 bsrbrkysr184_ bizimde sezeryanla olacak da arkada kızımı bırakma düşüncesi çok zor geliyor
Artemiss_ bsrbrkysr184_ Kalkıp hareketleri yapıp doğumu hızlandırmak lazım da, inşallah enerjimiz gelir 😃
canan_55 bsrbrkysr184_ ayyy ben de öyleyim düzgün uyuyamıyoruz onun için galiba bi de bebişler büyüdü bütün enerjimizi sömürüyor 🙄😁 benim de 25 günü bulmaz galiba az kaldı gün vermedi henüz