Tontisannecik gayet iyi güzel ilgileniyorlar gene polikinligi olarak hangi doktora denk gelirse ona alıyorsunuz randevuyu ama daha önceden gitmiş olman lazım yoksa direk doğum icin gittiğinde sıkıntı yaratiyolarmis kaydın olmadığı icin ben memnunum polikinlikten