semap_13 kartanesi___ ya gerçekten istediğim oldu diyebilirim artık stres yapmama gerek yok neredeyse istediğim şekilde doğum yapıcam normal doğun korkusu beni o kadar etkilemişti ki anlatamam
semap_13 mervekalkann gerek kalmadı artık bugün muayeneye gittim doktor suyun gazla bebek doğum kanalına inemiyor dedi sezeryan günü verdi bana ☺️
melegim91 semap_13 Demek ki senin zaten sezeryan doğum yapman varmış nasibinde.Hayırlısı bu yöndeymiş ki içine o hissi düşürmüş Allah.Sağlıcakla gelsin bebiş😇