canım hiç işine karıştırma gerekirse tersle şimdi bu kadar karışan doğan bebeğe demediğini bırakmaz. en zoru cidden bebek bakmaya çalışırken saçma sapan akıl dinlemek. benim bebeğim doğdu hemşire dedi ki fazla ısıtma bebek kendini anne karnında zanneder nefes almayı bırakır, sonrasında gelen giden üşüyor diyor üşümeyen çocuğa bir de vicdan yaptırırlar. sen hiç dinleme kimseyi sezaryen de zor ama zorluğu 1 hafta bilemedin 2 hafta sonra geçiyo yani. nasıl istiyosan öyle doğur hiç takma