mrvshnsrcgl Her aksam aynı saatte sancı hıssedıyordum Haftamda nst ye başladım. 32.haftamda 7 dk bır sancım cıktı erken doğum için sıkı takıbe alındım 35.haftamda 4 dk bir 37 .haftamda 2 dk bir sancım vardı 38+2 de doğum yaptım