eed21 basak19 Ben birkaç kez acile gittiğim için erken girdim ama kendi doktorum 36 gibi alıyor çünkü bu kontrolüm için gelmeden çektir dedi
bilgedenizokaribal basak19 ben ilk 32. Haftada nst ye girdim. İkincisine bugün yani 35. Haftada. Bundan sonrası da doğuma kadar her hafta şeklinde devam edecekmiş
mommycharlotte bilgedenizokaribal benim de bire bir aynı şekildee. nerede takiplisiniz merak ettim :)
guns basak19 ben ilk 26 haftalıkken acilde girdim hareketlerini hissetmiyordum sonra 34 de başladım nsteye
guns miniginannesi__ hisederken durdu 2 gün takip ettim azdı sonlara doğru hiç yoktu acilde sedyeye uzandığım gibi hareketlendi nolur nolmaz diye nst çekildi yine
duygumfoca basak19 32. Haftada başlıyor ama doktorunuza göre değişiyor benimki 35 de başlıyorum demişti ama sancım oldu 33 de başladım ben