İkili test sonucum ve detaylı ultrasonda down sendromlu çıkmıştı, ense kalınlığı fazlaydı.
Amniyosentez için 3 randevu boyunca zorlandım
Önce anneme sonra izne gelen eşimi manipüle etmeye calıstılar , gnlerce uykularıma girdi.
Sonra öyle de boyle de doğurucam dedim.
Doğuya kendi evime gittm baska doktorla basladık
Normal doğum 4.250 kafası en üst sınırda bir bebek dünyaya getirdim.
Gayet sağlıklıydı şuan 4 yasında
Genetik olarak babasından kaynaklı ense ve kafası buyuk 3 aylık bebek gıbı doğdu.
İyi ki doktoru dınlememişim dedim
Çünkü yüzde 100 bır sonuc değil dedikleri
Geçirdiğiniz bir enfeksıyon veya hayvandan gecen minik bir sey bıle olsa sonuclar oyle cıkıyormus arkadasım yaptırdı kedı beslıyor musunuz demişler saka gıbı, kuzenım öncesınde enfeksıyon gecırdıgı için değerleri öyle çıkmış meğerse yanı her sey bır sebep olabilir