Cheryy1 Sunshine__ merhaba benimde bu civarlarda cıkmıştı oğlumda . Hatta geçmiş açtıgım konulara bakarsanız nekadar endişelendiğimi görürsünüz koşa koşa nipt yaptırmıştım şükür sonuç temiz gelmişti içinizi ferah tutun ikili testin doğruluk payı düşük
sedovichh @"Sunshine__ canım hiç üzülme kuzenimin oğlunda da öyle oldu down sendromlu dediler çocuk Bi doğdu sapasağlam şuan 7 yaşında hiçbir şeyi yok maşallah bu testlerin doğruluk payı %50 diyor zaten doktorlar
happyymummy Sunshine__ arkadaşımınki de riskli çıkmıştı Şehir Hastanesi’nde ücretsiz amniyo sıvısı alınıp test yapıldı ve çok şükür temiz çıkmıştı hemen kötüye yormayın inşallah temizdir sizinkinde maddi olarak benim dediğimi yaptırabilirsiniz devlette
bilmemben Sunshine__ ikili test turk genlerine uygun değil diye biliyo4um İlk gebelikte 72/1 çok yüksek riskli olarak çıktı benim de hiçbir test yapmadım çok şükür sağlıklı çocuğum iciniz ferah olsun
bilmemben Sunshine__ evet şükürler olsun inşallah siznde çok sağlıklıdır sizin kac çıktı oransal olarak
berz Sunshine__ ense kalınlığı normal muhtemelen kombine risk yani yaş riski benim oglumada öyle demişlerdi gayet sağlıklı doğdu hatta kizimada drdiler şuan hamileyim
anee234 Sunshine__ kendinizi üzmeyin benim 2 li testim çok yüksek risklidi bide ölçüleride kötüydü doktor kesin engelli dediler detaylı bekledim detaylıda g georgemi böyle bir sendromlu bebek dediler sonrada amnıyosentez yaptırdık sonuç temiz geldi o yüzden kendinizi bu testlerle üzmeyin
anee234 Sunshine__ ben resmen hamilelik kendime zehir etmiştim o yüzden bu bebeğime hiç bir test yaptırmadım
bilmemben Sunshine__ benim de öyleydi Detayli ultrason yaptırdım bir sorun yok demişlerdi ona güvenerek içimi rahatlattım sizde iyi bir prof bulursanız belki ultrason konusunda gelistirmis yine detaylı da bir muayene olun
babay16_ Sunshine__ bence hiç üzülme benimde 3 tarama testim yüksek cıktı amniyosentez oldum sonuclarım temiz geldi tarama testleri yüzde yüz sonuc vermiyor üzülüp canını sıkma derim