Serifee12 ben adete gore 7+1 de bugün gittim kese falan okey başka birşey bende göremedim oda demedi.. banada boş olabilir dedi bir hafta sonra yine bakalım dedi… Ultrasona göre 5+2 idi keseyi gordumde adete göre 6+3 du mesela şuan da ultrasona göre 6+2 yapıyordu offf ya benimde canım aşırı sıkıldı ne kadar takmıyorum desemde takiyomusum daha geçen ay kimyasal oldum ondan önce de düşükler kurtajlarim var bu üçüncü yaşarsa olucakti tabi varsaa