tospikannesiiiiiiiii Hanımlar 1 ay sonra inşallah oğlumla kavuşacağız bez ve ıslak mendil ne alsam bilemedim neler aldınız ne önerirsiniz
kurkmantosuzmadonna tospikannesiiiiiiiii molfix kullanıyorum memnunum. Islak mendil de yine molfix izotonik sulu yenidoğan için olan var. Çok güzel tavsiye ederim.
aslidbd tospikannesiiiiiiiii en garantisi prima premium care benim oğlum 3 yaşında bir defa bile pişik yaşamadık. Islak mendil olarak da sleepy yenidoğan mendil hala onu kullanıyorum. Bu ikisinden çok memnun kaldım. 2.ye hamileyim yine bunları kullanıcam
altin2609 tospikannesiiiiiiiii Molfix, sleepy, baby turco kullandım hep taştı. 4 aydır BİM’in markası Jenny willy kullanıyorum çook memnunum. Hem ucuz hem güzel. Islak mendilde Molfix izotonik sulu kullanıyorum. Pişik kremi olarak hametan krem
rues Bende bez olarak Molfix ıslak mendil uni baby kullandım ilk kızımda çok memnun kaldım şimdi 2.ye hamileyim tekrar aynı markaları aldım
ArelinAnnesi1 altin2609 bende ilk oğluma doğduğu günden bırakana kadar kullandım miss gbiydi Şimdi kızıma hamileyim tekrar öyle yapacağım nasipse
hilal858_ tospikannesiiiiiiiii ilk 1 sene Prima kullandım 2 çocuğumda da şuan 3.bebegimi kucağıma aldım bunda da Prima premium kullaniyorum
Havin49_ tospikannesiiiiiiiii molfix bez kullanıyorum ama annem be belediye den gelen slepy onları takıyorum pişik olmadı olanlar bittikten sonra bim bezine geçicem üç bezli çocuk zor oluyor ıslak mendil slepy kullanıyorum
aslanbarlasss tospikannesiiiiiiiii canımbu öneri çok yanlış olur bebeğin karar verecek buna en iyimarkayı bile aldığını düşünsen bebeğin cildine iyi gelmeyebilir. Aynı şey mama içinde geçerli
Mizgin2020 aslanbarlasss cok doğru ben Molfix kullanıyorum pişik oldu bebeğim sleppy e geçtim bakalım inşallah o iyi gelir bebeğime hiçbir bebegin totişi yanmasın gerçekten cok zor
bymiraymom tospikannesiiiiiiiii ıslak mendil molfix izotonik sulu aldım ayrıca bebek temizleme mendilleri var onlardan da aldım bez de sleepy kullanıyorum ama her bebeğin cildi farklıdır deneyip göreceksiniz bebeğinize hangisi iyi geliyorsa onla devam ediyorsunuz
irem7406 tospikannesiiiiiiiii bende 1 ay sonra doğum yapacağım molfix aldım bez olarak ıslak mendil de baby turco birde sleepy aldım ıslak mendili stoklu aldım bezi de 3 numaraya kadar her numaradan 1 paket aldım ekstra olarak ilk zamanlar kullanmak için bebek temizleme pamuğu aldım
minin tospikannesiiiiiiiii ben bimin markasını kullandım memnunum kimisi marka olarak görmüyor ve küçümsüyor ama bebeğimde sıkinti olmadi hatta bi ara slipi aldım o çok sızdırıyordu hiç memnun kalmadım bimin en çok ıslak mendilini seviyorum diğerlerinin aksine havlumsu yapısı var petek dokulu onunla çok rahat temizliyorum bebegimi diğer ünlü markalarıda kullandım en memnun kaldığım bimin ıslak mendili oldu jeli vili denemenizi tavsiye ederim
Mzgnn0234 tospikannesiiiiiiiii molfix de kullandım baby turco sleepy .. önlem en güzeli hem daha hesaplı diğer bezler çok taşıyor bunda pek olmuyor hafif ve güzel
ezgi3452 tospikannesiiiiiiiii Benim de doğuma bir ay kaldı. 1-2-3 numara hepsinden bir tane klasik mavi Molfix aldım. Islak mendil olarakta Molfix Yenidoğan İzotonik Sulu olandan aldim
semosderler2 tospikannesiiiiiiiii ilkte izotonik sulu molfix ıslak mendil kullandım 1 buçuk yaş sonrası da sleeepy yenidoğan ıslak mendilini kullanıyorum bezde halen molfix