Hatnbnr biz çok çektik sarılıktan doktor sana 3 saate bir emzir 2 saate bir emzir diycek hiç bakma sen bol bol emzir ne kadar emerse o kadar çabuk geçer idrarla kakayla atılıyor hatta mama takviyesi bile yapabilirsin biz odaya mor lamba takmıştık geceleri açıyorduk 72 saat foto terapide kaldı çok az düştü evde biz düşürdük
Bide ben güneş de D vitamini alsın diye tutuyordum ama doğrudan güneşe değil