Hatnbnr 6 günlük bebeğim sarılık gözleri yüzünde birazda gövdede tecrübeli anneler tavsiye verebilir mi
ABusraaaa Hatnbnr vücuduna indiyse sarılık bence beklemeyin hemen acile götürün çok yukselmese vücuduna inmez
glnzkrkmz Hatnbnr merhabalar bol bol emzirme ve gerekirse mama takviyesi yapın. Ne kadar çok beslenirse çiş ve kaka yoluyla dışarı atar demişti doktorumuz kızıma
Hatnbnr ABusraaaa doktora götürdük özele de devletede özeldeki yüzünde var dedi kan almaya bile gerek görmedi bol bol emzir dedi gönderdi bebeğime hem mama hem emzirme yapıyorum ama geçmedi
Hatnbnr kvsr1603 eşimle benim kan grubumuz aynı 0+ muhtemelen bebeğinki de ya pozitif ya negatif dediler
bennanneyim Bende yaşadım. Yarım saatte bir emzir gerekirse alarm kur. İlk başta 15 çıkmıştı bilirubin değeri yükselirse 2 güne yatış yapacaz hastanede dedi doktor. 2 gün boyunca bol bol emzirdim gittiğimizde değeri 13 e düşmüştü. Sık sık emzirmeye devam ettim geçti çok şükür 🥰
firdevsalp bennanneyim bizim bebeğin değeri de 15 çıktı almadı hastaneye ama emzirmeye çalışıyorum uyanmıyor her yolu deniyorum birşey oldu olacak diye korkuyorum neden almıyorlar 15 de baya yüksek değil mi ki
ABusraaaa Hatnbnr yani önce göz sonra yüz daha sonra vücuda yayılır vücuda yayılırsada dediğim gibi sarılık değeri yüksektir. Demekki sizinki sizin anlattiginiz kadar yüksek degilki gerek görmemişler. Ve şuan daha küçük bol bol emzirmekten başkada bı çare yok hatta mamada verin sarılık durumu geçene kadar mama vermek kötü birşey değil asla hastanede yatmasındansa. Onun dışında uzayan sarilikta olabilir ve o uzun sürer benim oglumda vardi 3 ay felan surduydu yani sen emzirmene devam et çiş miktarını kontrol et yeterli besin alıyorsa korkmana gerek yok olası bı durum olsaydı zaten çoktan kanını almislardi bebeğinin.
kvsr1603 Hatnbnr benim eşimle pozitif olmamıza rağmen iki çocuğumda negatif hatta birinin kan grubu bile farklıydı ikiside uzamış sarılık geçirdi 2 ay dolunca tamamen atlattılar sebebi bu olabilir o yüzden sordum korkmayın sakın sadece yükselirse beraber kalabileceğiniz bir oda da ışık veriyorlar o kadar mama başlatıyorlar ikisindede 1 ay kullanıp bıraktım mamayı ve devlet hastanesi bu konuda çok iyi
Hatnbnr kvsr1603 iki doktora gittim ikiside kan istemedi ne derecede bilmiyorum çok canım sıkıldı hem mama hem anne sütü veriyorum hem sağıp veriyorum hem emziriyorum bide mama veriyorum kakası çişi iyi ama korkuyorum
kvsr1603 Hatnbnr cilt ölçümü yüksek değilse kana gerek yok bazen bebek düşük şekilde atlatıyor dediğim gibi kokulacak birşey yok kontrol edilmesi beslenmesi yeterli şuan lohusa olduğunuz için duyguları çok uç noktalarda yaşıyorsunuz sakin olun kendinizi üzecek birşey yok
AycanTemel Hatnbnr Canım benim bebeğimde uzamış sarılıktı. Sık sık emzirdim ve güneşte yatırdım. Birde hastane kontrolüne gittiğimde bebeğimi emzirirken bir tane abla belki koca karı söylemi gibi gelir ama bana 2 3 damla salatalık suyu damlat kaşığa için dedi onu da denedim çünkü gözleri falan sapsarıydı yavrumun sonrasında onunla alakalı mi bilmiyorum zaman geçtikçe gecti kendiliğinden
dgngr Hatnbnr Tecrübeli değilim bildiklerimi paylaşayım Sarı renkli kıyafet,çorap,ışık, güneş ve benzeri herşeyden uzak tut. Bol bol emzir. Doktor kontrolünde ilerleyin. Bağırsakların iyi çalışması lazım, tuvaletle atması için.
Hatnbnr ABusraaaa emmesi güzel sağıyorumda emziriyorum da arada mama da veriyorum çişi kakası her baktığımda dolu oluyo bezini açtığımda çiş kaka yaparken yakalıyorum kiloda almış 2900 doğdu 3 gün sonra gittiğimde 2880 dediler bugün gittim 3.1 çıktı inşallah geçer biran önce korkuyorum işte
ABusraaaa Hatnbnr korkman çok normal ama yüksek degilki kan değerlerine bakmamislar. Kilo alıyorsa yeterli besleniyor ve sarılığı yüksek olan bebek uykuya meyilli olur zor emzirirsin o şekildede anlayabilirsin. Zamanla o cisle kakayla atar sarılığı sağlıkla büyüsün 🌸
Aaaa9698 Hatnbnr 1 saatte bir emzirirsen benımde sarılık olmuştu bebeğim doktor 2 günde evi çağırıp vücudundan sarılık değerine bakıyordu bide kanda alıyordu keşşn sonuç için arada be 1 2 saate bi kalkıp gecede olsa alarm kurup emziriyprfım öyle geçti daha sonra
Hatnbnr Aaaa9698 bende alarm kurup kalkıyorum doktor 2-3 saatte bir dedi sürekli emzirip mama veriyorum