ozlm199393 anonim51 bende bugün ntsye giricem 39+5 oldum dün akşamdan beri çok sık karnımda sertleşmeler oldu bebek hareketleri zaten çok azaldı geçen hafta 3600 olmuştu nasıl doğuracağız 🥹
smyye12345 ozlm199393 hurma ahududu çayı ve egzersiz dedi doktorum ek olarak normal doğuma meyilliyiz kesi atılmaması içinde perina masajı önerdi
bluemom24 anonim51 valla hurma ananas ilişki egzersiz yürüyüş sıcak duş hepsini yaptım gelmek istemeyince gelmiyor 40+3üm ben de perşembe günü suni verilecek
smyye12345 bluemom24 yerleri rahat geliyor herhalde 🤣 bende iki gün önce alttan muayene oldum gelmeye daha niyeti yok
anonim51 bluemom24 yerleri daraldığı için artık rahat hareket edemiyorlar dün korkup sağlık ocağına kalp atışı dinlettim 😂 biraz evham yapıoz
anonim51 tugbaustuntas sancı çıkıyor ama bekleyelim suyu gayet iyi dedi belki kendiliğinden gelmek isteyecek hanımefendi dedi eğer cuma gününe kadar gelmezse erkenden gel yatış yapacam dedi
anonim51 anonim51 aşağıdaki yeşil öbürünün devamı nts’de kağıt bittiği için onu sonradan yazdırdı kağıt takıp
ozlm199393 anonim51 bende doktordan geliyorum bi tane kasılma çıktı nts de o kadar geri geldik eve iki gün sonra tekrar çağırdı bekleyeceğiz diyor özele gidiyorum bu arada
anonim51 tugbaustuntas açılmaya bakmıyor doktorum cuma gününe kadar gelmezse yatış yapınca bakarım diyor Bı iki hafta önce başka doktorlar baktı hemdee dört defa açılmam yoktu şimdi inşallah vardır