anonim51 Kızım gelmek bilmiyor lütfen doğumu başlatmak için neler yapmalıyım şunu yaptım doğum oldu dediğiniz bişey var mı
ozlm199393 anonim51 39+4 bende burda bekliyim 🥲 benimde iki üç saattir karnım baya kasılıp sertleşiyor bide halsizlik çöktü baya
esrashnn01 anonim51 aksak yürüyüş merdiven in çık eşle ilişki çömelip yürümek bunlar doğumu teşvik ediyor diye biliyorum canım 🌸
tugbaustuntas anonim51 ben herşeyi denedim son tüm evi elle silme işi vardı bugün onu yaptımda hala gelesi yok basacak tuş kalmadııı😂
mrvshnsrcgl anonim51 ilişkide çok önemli hastaneye gitmeden bile yapmıstım Çok rahatlatıyor ve acılmayı sağlıyor
tugbaustuntas anonim51 inşallah canım sen şuan randevusuz gidiyosun dimi hangi doktor müsaitse ona veriyorlarmış galiba sırayı
anonim51 tugbaustuntas evet canım kim varsa ona veriyorlar şuan ikinci defa nts istedi galiba yatış yapacak bebeğim 3700 kilo olmuş korktum açıkçası yatış verirse kabul etcm
ozlm199393 anonim51 bende bugün ntsye giricem 39+5 oldum dün akşamdan beri çok sık karnımda sertleşmeler oldu bebek hareketleri zaten çok azaldı geçen hafta 3600 olmuştu nasıl doğuracağız 🥹
anka123 anonim51 ben de şimdi çıktım randevuda 40 hafta olduk 3700 gram Cuma tekrar kontrol doğum kendiliğinden başlamazsa pazartesi yatış verilecek. İnşallah ikimizin de doğumu başlar
anonim51 tugbaustuntas sancı çıkıyor ama bekleyelim suyu gayet iyi dedi belki kendiliğinden gelmek isteyecek hanımefendi dedi eğer cuma gününe kadar gelmezse erkenden gel yatış yapacam dedi