Aysenur_6101 gittim kontrole kilo alımım durdu dedim. Hiç sorun etmedi. Bu diyet nereye kadar açım ben dedim. Doğuma kadar diyete devam dedi. Galba bi tek ben sorun ediyorum. Tabi tek dr la kalır mıyım 2 dr a daha sordum onlarda sorun değil dedi. Demekki tuhaflık bizde 😊