psymom2 ben 50grlık yaptırmıştım 140 çıkmıştı tokluk, normal demiştim ama değilmiş üst sınır olduğu için 100grlık tekrarlanması gerekirmiş. Birkaç haftadır bebek suyu fazla çıkıyor ve kilosu hep öndeydi. Şu an 37. Haftadayım doktor ptesi 100 grlık şeker testi yapacak ve eğer sonucum yüksek çıkarsa suni sancı ile doğumu başlatıcaz dedi yüksek çıkmazsa yine beklicez haftasının dolmasını dedi. İhmal etmeyin