curcuna mystery94 ya hiç yok iğneden sonra sol göğsüm hassaslatı dokununca ağrıyor sadece o devam ediyor o kadar bir de regl öncesi siniri var dedim kesin regl olucam ümidim gitti
mystery94 curcuna ay benm de hiçç yokkk sadece su gibi akıntı geldi bide gece sağ kasığımda batma oldu geçti sonra başka hiç bişey yok ha bide sık idrara çıkıyorum gece bin kere kalktım vallahi
curcuna mucizebebekkk589 iğneden sonraki akşam ilişkide çok ağrım oldu birde sol göğsümde bi hassasiyet var başka belirti olmadı iğneden sonra gayet normalim doktor iğneden 3 gün sonra 14 gün say dedi bana
curcuna mystery94 hayır balım saymaaa bak ben cumartesi iğne yaptım doktor salı dan itibaren say dedi
elf006 mystery94 iğne günü bir gün sonrası ovülasyon kabul ediliyor canım bir sonraki gün 1 say yani senin 6 şubat ovülasyon 7 şubat 1. gün
nunusunbloguu @mystery94 iğne günü sayılmıyor diye biliyorum iğneden sonraki günden itibaren sayılıyor bence yarın yine test yapın koyulaşıyor mu siliniyor mu çizgi ona göre kan verirsiniz
aysegull01 mucizebebekkk589 biz tüp bebek oncesi denemiştik o şekilde hamile kaldım 7. Sene de ama ilk denemem di ciddi sıkıntılarımız vardı olmaz gözüyle bakıyoduk
mystery94 elf006 ya pcos olduğu için düzensiz benim canım geçen ay 31 aralıkta regli oldum 9 ocak iğne 25 ocak regli oldum. Bu ay da 5 şubat iğne işte
elf006 mystery94 ay inşallah hayırlısı olsun bende 14 şubat oldum iğne 15 şubattan beri sayıyorum iste yarın 3. gün mart başında belli olcak herşey