Kızlar selam ilk defa bu ay letu kullandım 12. Gün kontrolünde büyümemişti(12. Gün tekrar ilaç başladık 5 gün) 22. Günde 20 mm olmuş güzel büyümüş dedi doktor bugün akşam 5 de ovitrelle vuruldu. Pazartesi salı çarşamba cuma pazar ilişki dedi. İğneden kaç saat sonra çatlıyor tam 36 saat mi ? Doktor bu 3 gün önemli değerlendirin dedi. Çarşamba gününden itibarende başlamam için günde 2 defa fitil progestan verdi 15 gün. Aranızda bu ilaç ve iğne ile gebelik elde eden var mı? Ovulasyon ile takip etmeme gerek yok değil mi iğne vuruldu sonuçta 🥹 iyi hikayeler duymak çok isterim. Allah emeklerimizi boşa çıkarmasın hayırla kolaylıkla sağlıkla kucağımızı doldursun evimizi şenlendirsin inşallah 🥹