olivia77 lala_666 aslında herkesle aynı yiyip kalkıyorum ama gün içinde çok fazla hareket ediyorum belki de kndandır 😃
Irem-61 lala_666 benim iştahım yok ve doya doya yemek yemeyi özledim. İlk 3 ay da 6 kilo verdim o iyi oldu 🤣 ve tatlı her gün yiyen ben tatlıdan soğudum 😆 boşamaz tabi ama siz dikkat edin kendinize sonrasında zor olur 🤣
lala_666 Irem-61 yok 63 kiloyum normalde 1.70 boyum var o yüzden birinci doğumumda bile karnım filan olmadı vücudum fit kalıyor hamileyim 32 haftalık 74 oldum kiloda dolayı sıkıntım yok ama kilo almaq isterdim de tabi🤭🤭🤭
gizbay lala_666 31 hafta benimde içim yanıyor asitli şeyler istiyor canım hayatımda yemediğim portakalı yedim hamileliğim boyunca (ki meyveyle hiç aram yoktur) soda falan aşeriyorum daha önce doğru düzgün içmememe rağmen Allah Allah 😂
lala_666 gizbay miğdemde ağrı olduğu için bilmez sodalı su içtim hiç sevmiyom🥹🤭 ama portakal mandilan aşeriyorum🤤🤤🤤
Irem-61 lala_666 🫶🏻 ne güzel kalbin var ya 😍 hayatında hep güzellikler seni bulsun ☺️ sağlıkla mutlulukla huzurla evladını kucağında al inşallah
lala_666 Irem-61 ya teşekkür ederim güzelim benim amin insAllah seninde Rabbim hep mutluluk huzur versin hayatın boyunca hep sevinçten aksın göz yaşın 🥹😍 çok mutlu etti bu mesajım😍🥹❣️