lala_666 Kızlar 32 haftadayım son zamanlar bulantılarım da artdı bide çokca su içmeye başladım sangi susuzluktan ölücem gibi sudan doymuyorum🤭 sizinde öylemi🐣🤰🏻
vanilya_kokusu_ lala_666 evet öyle aşırı derecede su içiyorum hatta öyle post açtım arkadaşlar şekerine bak dediler gece belki 5 defa kalkıp kocaman bardağı gömüyorum bide soğuk 🤣🤣
olivia77 lala_666 ay ben de ya. Dışarda yoruluyorum veya canım bişey istiyo eve girmeden marketten alıyorum ama elim direkt sebile gidiyo arka arkaya kaç bardak içiyorum bilmiyorum bile aldıklarımı da yemiyorum sonra. O suyun serinliği tatlılığına doyum olmuyo sanki. Şekerim de yok ama bi barajı tek başıma kuruturum gibime geliyo
gizbay lala_666 31 hafta benimde içim yanıyor asitli şeyler istiyor canım hayatımda yemediğim portakalı yedim hamileliğim boyunca (ki meyveyle hiç aram yoktur) soda falan aşeriyorum daha önce doğru düzgün içmememe rağmen Allah Allah 😂
lala_666 vanilya_kokusu_ evet yemin ederim oturyorum canım bir şey çekiyor diye düşünüyorum ama aklıma sudan başka bir şey gelmiyor 🤣
vanilya_kokusu_ lala_666 bide bir nefes nefese kalma.olluyor içtikten sonra 🤣 geçen gün kar aşeriyordum resmen ya
Irem-61 lala_666 biz de karın k si olmadığı için 🤣 ben bi de 35 haftalığım o zamanlar daha çok susuyorsunuz içiniz yanıyor 🤣
lala_666 vanilya_kokusu_ he ya geçen babam şey diyo kızım sanki fil nefes alıyo🤣🤣🤣 ama ben hiss etmiyom ki🥹🤣
vanilya_kokusu_ lala_666 Çarşamba günü kontrilum var bakayım doktor gün verecek 16 Mart gözüküyor ama bide erken doğum riskim de var belli değil heran herşey olabilir çok zor ya son haftalar😩
lala_666 vanilya_kokusu_ yemin ederim öyle ben dün kalktım gece belimin bacaklarimın ağrısından ölüyordum ayağımı zorluklar yere basa bildim sağ salim kucagimiza almayı nasib etsin Rabbim 🤲🏻❤️
lala_666 Irem-61 desene daha görülecek günlerim var 😂😂 eşime diyorum ki ben 300 kq olsam beni severmisin şey diyo bu yemek yeme şekli sende varsa 500 de olursun direk boşanırım🤣🤣🤣🤣
olivia77 lala_666 aslında herkesle aynı yiyip kalkıyorum ama gün içinde çok fazla hareket ediyorum belki de kndandır 😃
Irem-61 lala_666 benim iştahım yok ve doya doya yemek yemeyi özledim. İlk 3 ay da 6 kilo verdim o iyi oldu 🤣 ve tatlı her gün yiyen ben tatlıdan soğudum 😆 boşamaz tabi ama siz dikkat edin kendinize sonrasında zor olur 🤣