melegiminannesi mk123 aynen öyle yesekte yemesekte alıcaz en iyisi yemek ama ben baya yiyorum saatte 1 doymak bilmiyorum ya 😥
Gunay1990 Ben 12+4. 10 cu haftadan sonra kesildi kusma bulanti. Bazen boyle agzimda tad olur bazi sheyleri gozum gormek istemez ( yiyeceklerden mesela balik) amma iwtahim iyi acikinca baya yiyorum)) kilo aldigimi hiss ediyorum karnim 6 aylik kadar bu arada 😟😟
mk123 Gunay1990 benimde karnım akşam siskinlikten sanırım biraz büyüyor, sabah kalkiom hicbirsy yok😂15+1 acaba ben ne zmn hamile oldugumu hissedecem ilk gebeligim heyecanla bkliom
Zubeydetekkurt Hatice92 benimde belirtilerim gecti canım kasık ağrılarım ve göğüs hassasiyetim vardı hepsi gecti hamileligimizin bayalındaymışız tadını çıkaralım 😊
bsrgz Hatice92 biz bugün 14+1 olduk 6. Haftadan sonra ilk defa evimde kahvaltı hazırlayabildim ve sonrasında yemek yapabildim düşünün ama yemek yaparken ara ara midem bulandi buna sukur heralde geciyor yavastan :/ siz sanslisiniz demekki
Mlssa Hatice92 Canım ben 15.haftadayım ve yorulduğum zaman ağrı oluyor biraz ama uykusuzluk halsizlik aşırı iştah vs bende kalmadı şuan karnımın büyümesi hariç normal yaşantımda gibiyim🤗