oznur51 bilmediğin zor bir süreç korkmanı endişeni anlıyorm ama böyle bi
Öykün varsa da asla bekleme ol serklajını. Ben dana önce çok küçük haftalarda 2 düşük yapmıştım 3. Genebikte 18 haftalıkken servikal kısalma sebebiyle bebeğimi kaybettim acil dikişlik durumum da olmadı cnkü artık rahim ağzı açılmış kesem yırtılmıştı doktorun bunu ön görememesi önceki düşükleirn servikse bağlı sebebler olmaması sebebiyle büyük bir ih al sonucu bebeğimi kaybettim ve depresyona girdim üstüne covid çıktı bi ay sonra derken 3 sene boyunca psikolojik sebeblerden çocuğumda olmadı. Şükğr şu an bir çocuğum var 2,5 yaşında ona hamileyken doktorum 12de atalım demişti ben çok korktum çok ağladım konuyu hiç anlamayan insanlar yaptırma vs deyip durdu saçma sapan yorumlar … neyse değerlerim hızla düşmeye başladı doktorum planlı olursa rahat oluruz acil serkşaja almak zorunda kalmayalım demişti 17. Haftamda Serklaj oldum şükür sağlıkla kucağıma da aldım çocuğumu. Şimdi 2. Ye hamileyim servis uzunluğu öyle iyiydiki hep 48 40 çıkıyordu doktorum böyle giderse düşüş olmazsa takipte kalırız belki dikişi atmaya gerek kalmaz diyordu bende çok dikkat ediyordum bulaşık makinesine bir tabak bile koymayacsk seviye iş yapmıyordum eğilmiyor kendimi yormuyordum ama yinede değerlerim yine haftam ilerledikçe hıxla düşmeye başladı 17. Haftamda Serklaj oldum şimdi 21 haftalık olduk ve inanıyorum 37
Yi göreceğiz 🙏🙏 korkma serklajın s sini bilmeyen insanlardan yorum dinleme onların fikirleri ile hareket etme inan çoğu sağlık çalışanı bile alakasız bu konuyu bilmiyorlar. Bir perinatoloji ye git derimbenm her 2 gebelikte perinatoloji takipli oldu hala bana yine neden Serklaj oldun diyen arkadaşlarım var 😂😂 canımı sıkıyorlar ama artık komik geliyo yani lütfen doktoruna güven ihmal etme böyle bi erken doğum düşük sürecinde olmuş