Merhaba arkadaşlar ilk bebeğimi 19. Haftamda rahim agzi kisaligindan dolayı kaybettim ikinci gebeligimde 7. haftada bir anda kalbi durdu bebeğimin şuan cok şükür 11+4 haftalik hamileyim böyle bir öykülerim olduğu için doktorum hemen 12. Haftamda dikiş atmak istiyor ama ben korkuyorum. Takip etsek kısalma olursa atsak olmazmi diyorum siz ne düşünüyorsunuz varmi aranızda böyle bekleyen beklesem pişman olurmuyum kafam cok karışık