hurremintorunu hiç sorma yani kese iyi diyor ama tek bir şeyle daha miniminnacık bir şeyi görmeyi bekliyor ki geç döllenme diye bir şey var yani biraz ılımlı yaklaşsa hayatında ne değişecek acaba chatgpt bile ondan daha iyi bilgi verdi ve zaten daha 5+5 dim bu benim ikinci kötü doktora denk gelişim ve ben kızımı depremde kaybettiğimi de belirttim ki hassas olsunlar ama yok mümkün değil