hurremintorunu Merhaba kızlar heycandan burdan bişiler sorasım paylaşasım falan geliyor 😅 sat 2 ocak bende 3 şubatta kan verdim 549 çıktı 5 şubatta tekrar verdim 1419 çıktı henüz doktora gitmedim yarın gidicem 6+4 de sizce kalp atışını falan duyar mıyız
seloanne hurremintorunu 4+5 de kese gördük canım biz bugünde 6+0simdi geldik doktordan nette olmasa kalp atisida duyduk🥰
buketdeniz19 hurremintorunu ben 6+1 duymuştum canım kişiden kişiye değişiyor o durum inşallah duyarsın
hurremintorunu sanemozky09 benim ilk gebeliğimde 5+3 de kese ve bebek görünmüştü ama kalp atışı henüz yoktu
damla644 11 şubatta gitmiştim 5+3tü keseyi gördük 2 3 hafta sonra gel bebekle kalp atışına bakalım, demişti 6+1 oldu şimdi haftaya gitsem görünür mü acaba
fatmakutay damla644 bende 5+5 te gitmiştim kese vardı 20mm dedi bebek ve yolk yoktu alttan muayane de baktı bu cuma gidecem inşallah gözükür bebekte yolkta doktor hemen kötü konuştu bakalım 6+5 gidecem geç döllenme diyorlardı buradaki kızlar Rabbim hayırla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲
hurremintorunu damla644 bence haftaya gitmek mantıklı 7 haftadan sonra zaten duyuluyor diye biliyorum
damla644 fatmakutay neden hemen kötü konuştu ki 5 haftalıkta genelde gözükmüyor ne dedi ki doktor size
fatmakutay damla644 vitaminlerini kullan dedi yine de bebek için haftaya olmadı yatışını yapar düşük yaptırırız dedi ben çok acımasız doktorlara denk geldim iki kere öbürü kese yok demişti buda böyle geç döllenmeyi bilmeyen doktorlardı
damla644 fatmakutay sen moralini bozma canım normal 5. Haftada bebeğin gözükmemesi benim doktor bebek çok küçük olduğu için gözükmüyor dedi gözükür bebek de Allah’ın izniyle
hurremintorunu fatmakutay şu doktorlarların bize olan tavırları o kadar etkili ki psikolojik olarak olumsuzsa zaten her türlü üzülüyorsun ama doktorun sana olan böyle saçma sapan davranışları seni daha da çok üzüyor bende kimyasal gebelik geçirdim doktor sürekli yapacak bişi yok yapacak bişi yok sürekli yüzünü ekşitmeler bir kez olsun olumlu bir şey söylemedi tamam zaten o bunu engelleyemez elinden bişi gelmez anlayabiliyoruz ama biraz da rahatlatmaya çalışsınlar bizi
salihaturky 7+1 adete göre ultrasona göre geçen hafta 5+2 idi birşey görmedim duymadik geçen dün gittim işte 6+2 de bebekte görünmedi kalpte.. birşey demedi Dr bir hafta sonra gel dedi ama bekliycem en az 8 hafta olsun
fatmakutay hurremintorunu hiç sorma yani kese iyi diyor ama tek bir şeyle daha miniminnacık bir şeyi görmeyi bekliyor ki geç döllenme diye bir şey var yani biraz ılımlı yaklaşsa hayatında ne değişecek acaba chatgpt bile ondan daha iyi bilgi verdi ve zaten daha 5+5 dim bu benim ikinci kötü doktora denk gelişim ve ben kızımı depremde kaybettiğimi de belirttim ki hassas olsunlar ama yok mümkün değil
salihaturky hurremintorunu sorma sanki marketten ekmek alıyoruz onlar o kadar alismiski onlar için çok normal herşey bize öyle direk demeye cekinmiyorlar tokat gibi slapp yapıştırıyor filtresi yok
fatmakutay hurremintorunu çok sevindim Rabbim bana da bebeği görmeyi kalp atışını duymayı nasip etsin inşallah 🤲♥️
damla644 hurremintorunu gözünüz Aydın 😊 evet haftay nasip olursa 7 haftalık olucak o zaman duyulur inşallah