Bebelianne benim öyle oldu canım yumurtlama falan pek takip etmedim olmuştu sonra 16 haftalıkken kaybettim. İlinci bebeğide bir sene sonra düşündüm oda 3 ay sonra oldu ve kimyasal oldu ertesi ay telrar gebe kaldım. Serklajım var biraz zor hamilelik geçiriyorum ama çok şükür 33 hafta oldum 🤲🏻🤲🏻