anneyim01 aydinaleyna61 var kuzum hayırlı Olsun Allah tamamına erdirsin bizler içinde dua et inş ☺️🤲🏻
aydinaleyna61 anneyim01 çok teşekkür ederim💕hep dualarımdasınız Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
ecemciik aydinaleyna61 reglime 2 gün falan vardı, ikinci çizgi siliğin de siliği çıktı güç bela görünüyordu, beta 10.11 çıkmıştı şimdi 19 gün kaldı doğuma Allahın izni ile 😅 Ümitlen çiçeğim, hayırlısı tabii Allahtan ama ☺️
aydinaleyna61 ecemciik hamileyim 😊ilk beta 225 çıktı 3 gün sonra 1109 çıktı 6 mart’ta randevum var nasipse
aydinaleyna61 hunerg kötü hissetme 😊daha adetine var herhalde herkeste aynı olacak diye bir şey yok benim ilk gebeliğimde ne testte ne kanda hiç birşey çıkmamıştı geç döllenmeydi 8 haftalıktı öğrendiğimde şimdi 5 yaşına girecek 🤍Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah