bbk28:) çok iyi anlıyorum ben de çok araştırdım zamanında. aslında bizim denemek için pek vaktimiz olmadı. Normalde korunuyorduk ama doktorumuz tüp bebek için süreniz bitiyor doğal yollarla zaten olmaz tüp bebekle bile zor deyince apar topar başladık. Aralık ayında onkolojide ameliyat oldum ve daha iyileşmeden tedaviye başladık. Ve yumurtalar yaşamadı bile aynı gün öldü, çok zorlu süreçler gerçekten de. Ben Kasım sonu gibi takviyelere başladım ve Şubat’ta takviyeleri kullanalı 3 ay dolmuştu. Hoca ultrasonda 5 yumurta saydı hatta normalde 2 yumurta zar zor görünmüştü öncekinde. Bence takviyeler işe yaradı ve biz mental olarak ne de olsa tüp bebek deneyeceğiz diye salmıştık kendimizi belki onun rahatlığı vardı psikolojik olarak. Çünkü Kasım’da testlerle falan takip ettim ve böyle gerçekten strese giriyor insan. Benim amh tedaviye başlarken Gazide 0.1 çıkmıştı ama bilkentte Şubat ayında 0.43. Çok anlamlı bir fark yok tabi. Ocean inositol/ New Life Koenz QH ubiquinol formu/Nutraxin probiyotik (emilim için). Ocean astaksantin. D vitamini, demir, magnezyum ve B12 sadece bunları kullandım. Beslenmem hep temizdi, sigara alkol ve kilo sorunum yoktu. Bunları denemenizi tavsiye ederim. Ancak olacağı varsa oluyor gerçekten stresi azaltmak yapabileceğiniz en etkili adım olur.