Kubra001111 Ya kızlar ben şu an düşünmüyorum bebeğim var 8 aylık eşim 2 3 defadır korunmadi hemen kalktım su falan yıkadım afedersiniz tutma ihtimali var mıdır bizim birinci 2 sene sonunda oldu 2.hemen olur mu ki diyorum bir yandan da içime kurt düştü
Bebos_ Kubra001111 olabiliyor takipte kalın ben bebek düşündüğüm halde hiç beklemeden hemen lavaboya giderdim ve gebeyim
Kubra001111 Bebos_ ya sağlıkla kucağınıza alın bizim ki 2 sene sonunda olunca acaba hemen olur mu ki diyoruz bir yandan da ihtimal
ilaydaltan Kubra001111 tabiki yok. Boşalmadan önce yani ilişki sırasında erkekten gelen sıvı da bile spermler var geri çekilme olsa bile kalabilirsiniz
MevaMomss Kubra001111 ilk gebeliğim korunmasız 7 ay sonra oldu… 4 yılın sonunda artık korunmayalım dedik 5 6 aya olur diye düşündük ama 2.ayda gebe kaldım🤭
Bebos_ Kubra001111 yani doktorlar 20 şantiyenin yeterli olduğunu söylüyorlar canım. Teşekkür ederim aminnnn
damlasv Kubra001111 bu şekilde hamile kalmıştım dikkat edin insan her türlü önlemi aldım sanıyor hiçbir anlamı yok ama
adatuna Yapmayın etmeyin gözümüzü seveyim 😂gebe kalmamanın hemen kalkmayla yıkanmayla ne ilgisi var Kadın doğum doktorunuzdan korunma ile ilgili bilgi alın bilgisiz kalmayın yazık olur
Kubra001111 adatuna doktorum bilgi verdi de postlarimi belki bilirsiniz 2 sene sonunda oldu bizimki. Eşim tedavi görmüştü o yüzden hemen olur mu ki düşüncesinde eşim olursa da olsun diyor ama ben hazır hissetmiyorum bide sezeryan oldum