ahfer yani 11 gün gecikmiş o yüzden bilemiyoruz biraz farklı bir durum benim ilk bam reglime dört gün varken 103 çıkmıştı😁 düşük bir değer baktığın zaman ama ben 5+1 de hem keseyi hem bebeği görmüştüm, 6+0 da kalp atışını duymuştuk. bence o bebekten bebeğe göre ya da artık anneden anneye göre mi bilemiyorum ama değişiyor, kimin sekiz haftalıkken duyuyor, kimisi 3000 beta’da keseyi bile göremiyor😖 sağlıkla kucağınıza alalım da önemli olan sağlıkla vaktinde doğması 💖🫂🫂