cananboynukisa967gmailco ben 🙋🏻♀️ şimdiye kadar nasıldı ölçümleri haftasına göre? İnşallah her şey yolundadır 🙏🏼 ama şöyle biliyorum, erken haftalardan itibaren önde ya da geride ise bir iki hafta fark daha normal karşılanıyor, ama sonradan aniden fark açılırsa şeker vs kaynaklı olma Riki oluyor daha dikkatli takip gerektiriyor. Ölçümlerin orantılı olması da önemli, uyluk kemiği de önden gidiyorsa pozitif bir veri, karın çevresi (AC olması lazım bakarsınız tekrar internetten bunlara) diğer ölçümlere göre çok öndeyse dah gereksiz bir kilo alım olabilir gibi gibi, doktorunuza güvenin bence inşallah her şey yolundadır 🌸 şeker yükleme yaptırmış mıydınız?