Hamiyet004 gmzkr peki önerdikleri diyet nasil ne yiyilip içiliyor size zahmet yazsanız çok merak ettim
gmzkr Hamiyet004 Bende şeker çıkmadı. Ama şekerli şeylerden uzak durulması gerekir sanırım. Tatlı, pirinç, patates, kızartma, hamur işi vs
momysss gmzkr açlık iyi tokluklar çok yüksek cıktı evdede ölçüyorum tatlı falan yediğimde direkt yükseliyor maaleaef suyum fazla bebek önden gidiyo dikkat etmem lazım suanda diyetle düzeliyor
gmzkr momysss Benim açlık 72 1 saat tokluk 140 2.saat 114 geldi 75 Gr şeker yüklemesi yapıldı sizce nasıl? Sonuçları göstermek için gidemedim doktora.
Hamiyet004 momysss doktor nasıl bir diyet verdi ne yiyilip içiliyor neye dikkat edilmesi gerek biraz bilgi verir misin
halime_0310 Hamiyet004 ben bugün yaptırmaya gittim şurubu içtikten yarım saat sonra ya bayılacaktım yada kusacaktım bende kustum çok kötü oldum açlık şekerine bakalım bugünlük dedi doktor sonraki gelişinde yaptır dedi ve hala kötüyüm hiç iyi hissetmiyorum kendimi sonrakinde yaptırırmıyım bilmiyorum tadı kötü değildi ama etkisi çok kötüydü
momysss Hamiyet004 balık tavuk et ve sebze ağırlıklı beslen dedi meyveyi bile kısıtladı yarım yiyebilirsin dedi mesela küçük bi mandalina nar yiyceksen 10 tane falan öyle :/ çilek muz hiç yemiyorum canın çekerse de yarım yersin
momysss elifcinarr kadın doğum değil dahiliyeye gittim o bi hafta takip edicez dedi yememem gerekenleri söyledi ve bu şekilde diyetle günlük takip yapıyorum yani insüline gerek yok suanda
sara29 Hamiyet004 ilkinde yaptırmamıştım doktor önermemişti.. ikincide yaptırdık istemiyordum aslında ama temiz çıktı. Biraz dayanmak zor 2 saat.. onun dışında sıkıntı yaşamadım