Hamiyet004 Şeker yüklemesi yapıldıktan sonra daha fazla sekerimiz çıkmıyor gebelik haftası ilerledikçe dikkat edilmezse şeker kontrolsüzleşiyor tıpkı gebelik haftası ilerledikçe kontrol edilmeyen tansiyonunun gebelik zehirlenmesine çevirmesi gibi. Bence yaptirmalisin. Kilolu değilim,ailem de şeker öyküsü yok, hiçbir şeker belirtim yok, açlık kan şekerim normal geliyordu (hala öyle hiç değişmedi) bebek önden gidiyor ve suyu hafif fazla diye riske atmamak için yaptırdım. Gebelik şekeri çıktı. Su an çikolata yiyorum ekmek yiyorum şekerim normal çıkıyor ama baklava yediğimde yüksek çıkıyor ya da patates yediğimde yüksek çıkıyor ama bunları tuketmedigim zaman gayet normal. Kısacası yaptirmasaydim asla haberim olmayacakti ve maalesef bebeğimi riske atamazdim. Lütfen sizde atmayın çünkü gizli şeker oldukça tehlikeli 🫶