beautiful_ yeniiannnee çok geçmiş olsun Rabbim bebeğinize en kısa sürede sağlıklı ve sıhhatli bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin benim de ilk başta sütüm yoktu oğlumun şekeri düştü mama verdik sonra sonra sütüm geldi oğlum küveze alındı daha 13 günlüktü 1 hafta sonra çıktı sizin şuan yapmanız gereken tek şey iyi düşünüp sütünüzü arttırmaya çalışmak sütünüz zaten bebeğe şifa olacaktır 🌸
yeniiannnee beautiful_ iNşallah sütümde gelir herşeyi deniyorum göğüslerimi kanatana kadar sağım yapıyorum bebeğime şifa olcak die ama gelmiyor hala bende bir an önce kavuşurum evladıma inşallah çok sağolun🙏🏻
ikincibahar_08 Çok geçmiş olsun doğum sürecin uzadığı için Bebek enfeksiyon kapmış çok şükür erken farkedilmiş hemen tedavi başlamıştır çok uzun kalmaz canım korkma e nabızdan değerlerine bak enfeksiyon sıfırlayınca taburcu ederler inşallah rabbim şifa versin
yeniiannnee ikincibahar_08 amin inşallah canım çok saol kimliği falan olmadığı halde bebeğim sonuçları düşermi e nabıza peki
yeniiannnee beautiful_ her şeyi deniyor yiyor bol su içiyorum doluluk oldu göğüslerimde sağımda sadece iki göğüsden damla damla geliyor bir çay kaşığı kadar inşallah daha çok akar
ikincibahar_08 yeniiannnee özel hastane mi canım ben özel hastanede doğum yaptım benim kızımda 2 kere girdi yoğun bakıma ben kendi bilgilerimde gidiyordum orada çıkıyordu nabız’da çocuklarım bölümü var ordan çocuğunun profiline geçebiliyorsun ama küçük bebeklerin hemen açılıyor mu çok bilgim yok istersen bi bak kendi nabız hesabından çocuklarım kısmından profil değiştiriliyor
Enfali yeniiannnee sen içini ferah tut sütünde gelicek bebişinde gelicek Allahın izniyle yediklerinin yanında emmesi ten teması göğüs masajı duşda sütü arttırıyor ben sütüm gelsin diye fotoğraflarına bakarak sağım yapıyordum düşün yani hiç kucağıma alamadan girdi kuvöze ama şuan yanımda bıcır bıcır oynuyor inşallah senin kızında öyle olucak 🙏♥️
yeniiannnee Enfali ya içime su serpti bu yazdıklarınız çok teşekkür ederim şükür evet hergün gidip görüp azda olsa dokunabilcem inşallah bende yanımda bıcır bıcır oynamalarını görürüm❤️🙏🏻