Es07 amin amin 3 düşüğüm var çok korkuyorum aslında bebeği gördük ama kalp atışı için erken dedi sorun olsa söylerdi demi ya çok korkuyorum inşallah hayirlsii ile duyarım.ikinci hamilelik kızım var çok şükür ama 3 tane de düşüğüm var baya korkuyorum endiseliyim